kişi görüntüledi

31 Ocak 2012 Salı

Kaderini Ebediyen Değiştirmek... BÖLÜM3


Hatırlatma Şaşırtıcı bir biçimde, bulamazsam yitireceğim şeyin, bu görevimin görünürdeki başarısızlığın çok ötesinde olacağını bilen bir iç ses, çabalarımı sürdürmem gerektiğini söylüyordu.

devamı...


Savoy'daki çay saati ve beraberinde Dreamer'a sunacağım korkutucu raporu açıklama zamanı yaklaşmaktaydı
ve ben Londra'daki sözü geçen bazı arkadaşlarımı bile aramıştım. Bir yardımı olur inancıyla Lady Ellis'e, Westminister'daki bir oylama sırasında verilen lahve molasında yaptığım ziyareti de Dreamer'a anlattım: bu yol da bir işe yaramamıştı. Her an kızgınlığını üzerime boşaltmasını, ya da dah kötüsü alaylarına hedef olmayı bekleyerek, zamanıdoldurmak amacıyla bu serüvenin başka sahnelerini sıralıyordum ki, Dreamer baştaki cümlesini tekrarlayarak sözlerimi kesti.

"O biletleri 'sen' bulamadın!" dedi. Aynı ses tonuyla söylemişti, ama bu kez sanki anlama özürlü birisine söylercesine vurgulamıştı. Yüzünü bir parça yüzüme yaklaştırdı.

"Onları bulabilmek için kend yazgının raylarından çıkmış olman gerekirdi. Onları bulmak sen ebediyen değiştirecekti!" dedi. Düşündüklerimin aksine, benden o biletleri bulmamı istediği anda, görevimin çoktan yapılmış olduğunu açıkladı. Dreamer'ın bu sözü beni sersemletmişti. Karşılaştığım güçlüklerin nesnel olmadığına beni kim ikna edebilirdi? Onları bulmak uğruna denediğim tüm yolları benden daha iyi kim bilebilirdi? Şidi burada, Savoy'da bir masada oturup konuşmak kolaydı. Bu görevi üstlenen bir başkasının benden daha iyi yapıp yapamayacağını görmek isterdim!

"Sen hala dünyanın betimlemesiyle uyutulmuş durumdasın. Sana göre gerçeklik dünyadır!"  dedi.
Sesindeki belli belirsiz huzursuzluk ifadesi, etkisini kuvvetlendiriyordu.
"Oetldeki görevli sana bunun için üç ay gerekeceğini söylediği anda sen zaten yenilgiyi kabul etmiştin. O andan itibaren biletleri aramadın bile." 




Not: Tanrılar Okulu'ndan yapılan alıntıdan uyarlanmıştır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazın